Language : FA  |  EN

پرسش و پاسخ

سوالات شما، پاسخ داده شده است.

مجموعه زیبایی مهر و ماه با گردآوری بهترین های هر تخصص و تجربه‌ی بسیار بالا، جهت راهنمایی سریع و آسان ، پاسخ سوالات متداول عزیزانی که برای مشاوره مراجعه نموده اند را در اختیار شما قرار داده است.

خوشبختانه تا به امروز تمامی مشاوره های ما باعث انتخاب درست بیماران و مراجعه کنندگان شده است، لذا بدون آگاهی و دانش اقدام به عملی نکنید و حتما ابتدا با کارشناس سلامتی و زیبایی مشکل خود را مطرح کنید تا بطور ناخواسته از تصمیم وخد پشیمان نشوید.

اگر پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید به راحتی سوالتان را با ما مطرح کنید. تیم پشتیبانی مهر و ماه در کوتاه ترین زمان شما را راهنمایی کرده و جهت اقدامات لازم با شما در ارتباط خواهند بود.

لیپوماتیک برای چربی های کدام قسمت استفاده می شود ؟

از لیپوماتیک می توان برای از بین بردن چربی های شکم ، پهلو، پاها ، بازو ، باسن و همچینن زیر غبغب استفاده کرد.

ماندگاری لیپوماتیک چقدر است؟

این موضوع کاملا به شما بستگی خواهد داشت زیرا شما می توانید بعد از لیپوماتیک رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و همچنین فعالیت بدنی خود را بیشتر کنید تا چربی ها بازگشت پیدا نکنند.

با لیپوماتیک چقدر وزن کم می کنم؟

بیشترین نتیجه ایی که لیپوماتیک در اندام شما دارد می تواند سایز اندامی شما را کم کند اما لیپوماتیک تاثیر کمی در وزن شما خواهد داشت.

چرا باید از گن های لیپوماتیک استفاده کنیم؟

گن های لیپوماتیک باعث جوش خوردن پوست و عضله می شود و باعث می شود فضای خالی بین دو قسمت زودتر برطرف شود.

آیا می توان بعد از لیپوماتیک به حمام رفت؟

بله مخصوصا در روزهای اول بهتر است به حمام بروید و با ماساژ مناطق لیپوماتیک شده به سمت پایین به خارج شدن مایعات موجود کمک کنید.

چرا برخی از پزشکان توصیه می کنند به جای جراحی بینی جراحی چانه انجام شود ؟

به دلیل اینکه برخی از افراد بر این تصور هستند که بینی های بزرگی دارند این گونه افراد در صورتی که چانه کوچکی داشته باشند می توانند با جراحی چانه فرم صورت خود را متعادل کنند به گونه ای که بینی آن ها کوچک تر در صورت ظاهر می شود .در واقع در خیلی از مراجعه کنندگان مشاهده می کنیم که با جراحی چانه دیگر نیازی به جراحی بینی نبوده است .

آیا فرد حین جراحی پروتز چانه می تواند هشیار باشد ؟

این جراحی تحت عنوان بی حسی موضعی صورت می گیرد و بیمار در خواب فرو خواهد رفت و هیچگونه احساسی نخواهد کرد بعد از جراحی بیمار سریعاً به هوش خواهد آمد .

آیا افراد برای جراحی پروتز چانه درد زیادی دارند ؟

هنگام جراحی بیمار هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد اما بعد از به هوش آمدن تا 3 روز اول به هنگام خوردن غذا درد مختصری خواهند داشت . البته دردی که می توان تحمل کرد .

بعد از جراحی چانه چه زمانی طول می کشد تا از تورم کاسته شود ؟

بعد از جراحی چانه معمولاً یک هفته زمان می برد که بیمار بهبود یابد.